Załatwianie spraw w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Przeworsku, dalej: PINB w Przeworsku przebiega zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego.
Całość korespondencji kierowaną do PINB w Przeworsku przyjmuje sekretariat.
Podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) oraz skargi i wnioski mogą być przesyłane za pośrednictwem poczty lub dostarczone bezpośrednio do sekretariatu Inspektoratu lub wnoszone ustne do protokołu.
Każde pismo powinno zawierać:
- imię i nazwisko,
- adres do korespondencji (miejscowość, kod pocztowy, nr lokalu),
- zakres żądania czy interwencji,
- podpis.
PINB w Przeworsku udziela odpowiedzi na wystąpienia - pisma przesłane pocztą elektroniczną
w których podano imię i nazwisko osoby występującej oraz adres do korespondencji (ulica, nr domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość).
Na wystąpienia, które nie zawierają powyższych elementów, PINB w Przeworsku nie udziela odpowiedzi.
POWIATOWY INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO W PRZEWORSKU PRZYJMUJE W SPRAWACH SKARG CODZIENNIE W GODZINACH PRACY URZĘDU.
Skargi i wnioski do PINB w Przeworsku można składać w następujący sposób:
- pisemnie,
- drogą pocztową,
- ustnie do protokołu.
Skargi i wnioski, niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania (§8 ust.1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków – Dz. U. nr 5, poz. 46).